سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 3 4 >

برخی سوء استفاده گران از قبض های رسید شما به شماره کارت و اطلاعاتتان پی می برند. لطفا علاوه براینکه به فکر حفظ محیط زیست هستید همچنین برای امنیت بیشتر رسید بانکی تان را کنار خود پرداز رها نکنید.

 به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، این روزها حداقل یک کارت بانکی در جیب اکثر ایرانی ها پیدا می شود کوچک و بزرگ هم ندارد استقبال خوب از بانکداری الکترونیک نیاز ما به کارت را افزایش داده است.    
 
درعین حال که کارت ها نیاز ما را برطرف می کنند باید در حففظ امنیت آنها هم کوشا باشیم و بیاموزیم از اطلاعات محرمانه مان محافظت کنیم. در این جا به برخی از روش های کلاهبرداری که کمتر به آنها پرداخته شده اشاره می کنیم تا احتیاط های لازم را به کار ببرید.  
 
1. سوءاستفاده از شلوغی 


در برخی از ایام ماه و سال مثل اول ماه،هنگام پرداخت یارانه ها و یا سال نو صف های طویلی در پشت خود پرداز ها شکل می گیرد که بهشت کلاهبرداران است. آنها از کلافگی و عجله افراد استفاده می کنند تا به بهانه کمک، سرعت بخشیدن به کار و ... شما بفریبند.  
 
پس هنگام شلوغی صبر خود را حفظ کنید و به غریبه ها اعتماد کنید.  
 
2. شما برنده اید  
 
چنانچه فردی به هر دلیل از جمله خرید اقلام ، برنده شدن در قرعه کشی ها ، فروش احناس عتیقه ، معرفی خود بعنوان فردی شاخص و... از شما تقاضای مراجعه به عابربانک و پرداخت پول به شما را نماید شک نکنید! او کلاهبردار است و هیچگاه چنین عملی انجام ندهید.  
 
به پیامک های ارسالی مشکوک به هیچ عنوان توجه نفرمایید و اطلاعات مربوط به حساب خودتان را بصورت تلفنی در اختیار هیچ فردی قرار ندهید.  
 
3. برگ رسید  

 
برخی سوء استفاده گران از قبض های رسید شما به شماره کارت و اطلاعاتتان پی می برند. لطفا علاوه براینکه به فکر حفظ محیط زیست هستید همچنین برای امنیت بیشتر رسید بانکی تان را کنار خود پرداز رها نکنید.  
 
4. سایت های جعلی  

 
از ارائه اطلاعات مالی و بانکی خود از قبیل شماره حساب و شماره های کارت اعتباری و اعلام رمز آنها و غیره به سایت های متفرقه و مشکوک خودداری کنید و از عملکرد اینترنتی و قانونی بانک ها و سایر مراکز دولتی و رسمی اطمینان حاصل نمائید.  
 
5. کمک  
 
دیده شده افرادی به بهانه کمک به سالمندانی که طرز استفاده از کارت بانک را به خوبی نمی دانند و یا به بهانه کمک گرفتن اطلاعات و رمز های شما را سرقت می کنند. پس نه اینکه به کسی کمک نکنید بلکه هنگام کمک کردن و کمک گرفتن جانب احتیاط را رعایت کنید.  
 
6. دستکاری خودپرداز  

 
هنگام استفاده از خود پردازهای بانکی دقت کنید قطعه ای مشکوک به آن نچسبیده باشد و همچنین اگر به هر دلیل کارت شما در دستگاه باقی ماند ابتدا اطمینان حاصل کنید به داخل دستگاه رفته و جایی در بین مسیر در قسمت ورودی کارت خوان گیر نکرده باشد.  
 
7. کارت خوان  

 
هنگام استفاده از کارت خوان از فروشنده بخواهید دستگاه را در اختیار شما قرار دهد تا خودتان رمز را وارد کنید. از اینکه به فروشنده بر بخورد یا برخورد مناسبی با شما نداشته باشد نترسید . اطلاعات شخصی شما متعلق به شماست و باید در حفظ آن بکوشید.  
 
8.کپی برداری از اطلاعات مغناطیسی  

 
به هیچ عنوان کارت عابر بانک خود را حتی بدون رمز در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید زیرا کپی برداری از اطلاعات مغناطیسی آن امکان پذیر است.


  
رگ ها جسم انسان را سیراب و تازه نگه مى دارند، استخوان ها جسم را پایدار و ثابت مى دارند، گوشت ها نگه دارنده استخوان ها هستند، و عصب ها پى نگه دارنده گوشت ها مى باشند

روزى یک نفر نصرانى به محضر مبارک امام جعفرصادق علیه السلام شرفیاب شد و پیرامون تشکیلات و خصوصیّات بدن انسان سؤ ال هائى را مطرح کرد؟

امام جعفر صادق علیه السلام در جواب او اظهار داشت :

خداوند متعال بدن انسان را از دوازده قطعه ترکیب کرده و آفریده است، تمام بدن انسان داراى 246 قطعه استخوان ، و 360 رگ مى باشد.

رگ ها جسم انسان را سیراب و تازه نگه مى دارند، استخوان ها جسم را پایدار و ثابت مى دارند، گوشت ها نگه دارنده استخوان ها هستند، و عصب ها پى نگه دارنده گوشت ها مى باشند.

 

سپس امام علیه السلام افزود:

خداوند دست هاى انسان را با 82 قطعه استخوان آفریده است ، که در هر دست 41 قطعه استخوان وجود دارد و در کف دست 35 قطعه ، در مچ دو قطعه ، در بازو یک قطعه ؛ و شانه نیز داراى سه قطعه استخوان مى باشد.

و همچنین هر یک از دو پا داراى 43 قطعه استخوان است ، که 35 قطعه آن در قدم و دو قطعه در مچ و ساق پا؛ و یک قطعه در ران .

و نشیمن گاه نیز داراى دو قطعه استخوان مى باشد.

و در کمر انسان 18 قطعه استخوان مهره وجود دارد.

و در هر یک از دو طرف پهلو، 9 دنده استخوان است، که دو طرف 18 عدد مى باشد.

و در گردن هشت قطعه استخوان مختلف هست.

و در سر تعداد 36 قطعه استخوان وجود دارد.

و در دهان 28 عدد تا 32 قطعه استخوان غیر از فکّ پائین و بالا، موجود است .

و معمولا انسان ها تا سنین بیست سالگى، 28 عدد دندان دارند؛ ولى از سنین 20 سالگى به بعد تعداد چهار دندان دیگر که به نام دندان هاى عقل معروف است، روئیده مى شود./ بحارالا نوار: ج 47، ص 218، به نقل از مناقب ابن شهرآشوب : ج 3، ص


  

به گزارش وبگردی 20:30، این برنامه شامل سه بخش اخبار ایرانی و خارجی و ستون نویسندگان می باشد که با لمس کردن هرکدام میتوانید به اخبار مربوط به هر قسمت دسترسی داشته باشید.
این نرم افزار با محیط شکیل و زیبای خود البته بسیار کاربردی توانسته است طرفداران زیادی رh به خود جذب کند.
با استفاده ازاین برنامه در کوتاه ترین زمان ممکن به خبرها و رویدادهای ایران و خارج از ایران دسترسی پیدا کنید.
ویژگی ها:
آخرین اخبار لیگ خارجی و داخلی
درسترسی به خبرها و رویداد ها در کمترین زمان ممکن
مشاهده ی تصاویر و خبرها همراه با متن کامل از لیگ های مورد علاقه
این نرم افزار با طراحی اصیل و یکپارچه،‌ قابلیت دریافت خودکار آخرین خبرها و رویدادهای ورزشی را برای کاربران دستگاه های اندروید فراهم می کند.

کاربران با استفاده از این نرم افزار قادر هستند،‌ دسته بندی مورد علاقه خود را برای دریافت خبرها انتخاب کنند. همچنین کاربر قادر است اصل متن خبر را نیز در سایت مشاهده کند.

نرم افزار حاضر اولین نسخه منتشر شده از نرم افزار است که به سرعت در حال توسعه بخش های آتی و قابلیت های بیشتر است.

امکانات نرم افزار:
- مشاهده آخرین اخبار مربوط به لیگ های خارجی و داخلی و ستون نویسندگان
- دسترسی سریع به اخبار و رویدادهای ورزشی
- مجله خبری: مشاهده اخبار و تصایر مربوط به لیگ ها و تیم های مورد علاقه
- مشاهده متن کامل اخبار و دیدگاه ها
- سازگاری با نسخه های 2.1 به بالا
توجه: فایل را از حالت فشرده خارج کرده
دانلود


  
فرصت های مناسبی جهت خرید سهام شرکت هایی که از لحاظ بنیادی از وضعیت مناسبی به سر می برند، برای معامله گران فراهم شده است.بطوری که می توانند براساس بررسی و تحلیل بنیادی و تکنیکالی و در نهایت شناسایی صنایع پر پتانسیل بازدهی مناسبی کسب کنند.

پرویز فاتح کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب فوق  عنوان کرد: بازار بورس طی روزهای اخیر به دلیل رشد قیمتی سهام اکثر شرکت های بورسی وارد فاز اصلاح قیمتی شده بود و در دوره استراحت کوتاه مدت به سر می برد، علاوه بر این برآوردهای انجام شده توسط کارشناسان، از شکل گیری روندی متعادل، اما مثبت در این بازار حکایت داشت.
وی در بیان صنایع پر بازده بورس طی سال جاری تصریح کرد: در پی مشخص شدن وزرای کابینه اقتصادی دولت جدید و اظهارات آنان مبنی بر حمایت از صنایع مطرح کشور می توان به برطرف شدن ابهامات موجود در شرکت های پتروشیمی و محصولات شیمیایی همچون نرخ خوراک مصرفی آنها و مشکلات موجود ناشی از تحریم های اعمالی امید داشت، به نحوی که فعالان این گروه از پتانسیل رشد سودآوری طی سال جاری برخوردارند.
این کارشناس بازار سرمایه افزود: علاوه بر این شرکت های مادر و نیز شرکت های سرمایه گذاری هایی که بیشترین حجم پرتفوی بورسی خود را به صنعت مذکور اختصاص داده اند نیز می توانند در پی رشد قیمتی سهام شرکتهای پتروشیمی بازدهی مناسبی برای سهامداران خود به ارمغان آوردند.
وی در ادامه گفت:رشد سودآوری بسیاری از شرکت ها طی سال گذشته ناشی از صعود نرخ تورم بوده، حال آنکه به نظر می رسد بسیاری از شرکت ها طی سال جاری با هدف کسب عایدی مناسب از محل بهبود روند تولید و بهره وری به فعالیت خود می پردازند و در صدد دستیابی به سود مناسب از محل درآمدهای عملیاتی خود هستند. از این رو با توجه به اظهارات وزرای جدید مبنی بر حمایت از تولید، می توان چشم انداز مناسبی را پیش روی صنایع فولادی و خودرو تصور کرد.
فاتح پیرامون شرکت های تولید کننده دارو بیان کرد: گزارش های شش ماهه اول سال مالی جاری این شرکت ها به طور قطع از سه ماهه نخست آنها بهتر خواهد بود، زیرا افزایش نرخ های فروش محصولات دارویی طی خرداد ماه جاری اعلام شده که در پی آن به نظر می رسد آثار مثبت این رشد در صورت های مالی نیمه اول امسال نمود پیدا خواهد کرد.

  

توصیه آیت الله مکارم شیرازی

به رییس جمهور

تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 17:10
آیت الله مکارم شیرازی گفت : به رییس جمهور تذکر می‌دهم که مراقب باشد که دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش را باید به دست افراد آگاه و معتقد به مبانی و فرهنگ اسلامی سپرد.
به گزارش ایران خبر،آیت الله مکارم شیرازی در مراسم سخنرانی در جمع زائران بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) در صحن جامع رضوی افزود : اگر به دنبال تبلیغ دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش غربی باشیم و برنامه‌های آنان را بخواهیم پیاده کنیم ، قطعاً راه به جایی نخواهیم برد. در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید نسبت به برنامه‌ها، کتب درسی و معلمین حساس بود و دقت کرد که اگر این سه مورد اصلاح شود ، کشور نیز اصلاح خواهد شد.
وی گفت : اگر می‌خواهیم جامعه اصلاح شود تا دیگر شاهد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و این قبیل پرونده‌ها نباشیم ، تنها برگزاری دادگاه و محاکمه متهمان کافی نیست ، اصلاحات را باید از دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش آغاز کرد ، بذر اعتقاد به خدا ، تقوا و احساس مسئولیت را باید در دوره دانشگاه و آموزش و پرورش در نهاد افراد جامعه کاشت.
آیت الله مکارم شیرازی افزود : چنین اختلاس‌ها و دزدی‌هایی در نظام مقدس اسلامی شرم آور است و همه این مشکلات از این سرچشمه می‌گیرد که ما به پایه‌های آموزش اهمیت نداده‌ایم و از ریشه مسائل را حل نکرده‌ایم.

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :8
کل بازدید : 31336
کل یاداشته ها : 45


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ