سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توصیه آیت الله مکارم شیرازی

به رییس جمهور

تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 17:10
آیت الله مکارم شیرازی گفت : به رییس جمهور تذکر می‌دهم که مراقب باشد که دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش را باید به دست افراد آگاه و معتقد به مبانی و فرهنگ اسلامی سپرد.
به گزارش ایران خبر،آیت الله مکارم شیرازی در مراسم سخنرانی در جمع زائران بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) در صحن جامع رضوی افزود : اگر به دنبال تبلیغ دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش غربی باشیم و برنامه‌های آنان را بخواهیم پیاده کنیم ، قطعاً راه به جایی نخواهیم برد. در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید نسبت به برنامه‌ها، کتب درسی و معلمین حساس بود و دقت کرد که اگر این سه مورد اصلاح شود ، کشور نیز اصلاح خواهد شد.
وی گفت : اگر می‌خواهیم جامعه اصلاح شود تا دیگر شاهد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و این قبیل پرونده‌ها نباشیم ، تنها برگزاری دادگاه و محاکمه متهمان کافی نیست ، اصلاحات را باید از دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش آغاز کرد ، بذر اعتقاد به خدا ، تقوا و احساس مسئولیت را باید در دوره دانشگاه و آموزش و پرورش در نهاد افراد جامعه کاشت.
آیت الله مکارم شیرازی افزود : چنین اختلاس‌ها و دزدی‌هایی در نظام مقدس اسلامی شرم آور است و همه این مشکلات از این سرچشمه می‌گیرد که ما به پایه‌های آموزش اهمیت نداده‌ایم و از ریشه مسائل را حل نکرده‌ایم.

خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :5
کل بازدید : 31303
کل یاداشته ها : 45


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ